jobb&mys

Snabbt inlägg nudå! Jag&Manda jobbade riktigt bra idag, slappt hade vi iaf :) Men vägen hem var jobbig, MOTVIND och jag cyklade, phu! Men har fixat mig lite&så nu, Jenny kommer snart och då ska vi köra några ärenden och sen hem till henne och ha myskväll! (((((: jaja nu kommer hon så mst stänga datorn. byee!

Fin bild som Jenny tog på stranden, thihihiihi !:)

stranden&havet kan man säga.

Dagen började med ett sms från Annie, hon satt då på cyklen påväg hit! Vid kvart över elva kom Jenny så körde vi till Maxi, handalde lite&så! Sen vidare till stranden i Skummeslöv för att steka lite, badade med och det var sjukt varmt&skönt! Vi tre låg där med en varsin tidning uppe i 'väret' haha ;-) Sen snackade jag med Emilia så drog hem och hämtade en hjälm hon kunde ha sen till Mellbystrand och hämta henne, var på stranden där sen! Där var även Simon, Linus & Nicki :) badae&solade, de andra drog med jag&Emilia stannade kvar ett tag till! När vi skulle dra så hittade jag självkart inte mina nycklar.... fick lite panik, sprang till moppen som stod en bit bort och där satt dom sålkart, haha! Körde hem hit, tog cyklarna till Marina och vidare till stranden för att bada igen, göttgöttgött! Hem till henne och åt pizza, mätta&glada drog vi ut med cyklarna igen för att köpa glass! Emilia åkte sen hem och jag har duschat och så nu! (y) En helt underbar sommardag asså, sjuuuuuuuukt! ((((((:
Vill knappt gå och lägga mig för orkar inte jobba imon... Men nu skrev Emilia att det ska bli fult väder imon sen resten av veckan fint, fan så skönt eftersom jag jobbar imon och min nästa dag är på söndag!
Vet inte om jag hinner skriva här imon, ska ju först jobba.. sen ska jag&Jenny hitta på något på dagen och tälta på kvällen, MYS! Nej nu ska jag smörja in en kyl kräm på min rygg, den är BRÄND!

första jobbdagen för denna sommaren är här med avklarad!

Klockan ringde klockan 9, jag gick upp.. pigg faktiskt. Drog på mig shorts&jobbtröjan! Tog cyklen till jobbet, riktigt härligt väder fan! Jobbade som attan, riktigt roligt hade vi idag faktiskt (: tyckte jag då! hah. Fick sluta klockan tre, cykla hem snabbt som fan, packade strand saker.. Hem till Jenny där Annie också var, vi fika sen drog vi mot playan! Härligt som fan i vattnet asså... sjuuuuuukt! Sen åkte jag och Jenny hem hit, åt och lite annat, hade bland annat KRIG med en omogen jordgubbe, ganska nice! Nu ska jag springa till duschen, yey (: CHING!

FYFAN JENNY&ANNIE, IMON BLIR DET HETT!

bränd.....

Härligt som fan när jag&Linnea solade idag, men vattnet var svinkallt i simba, men vi tvingade oss att bada för de 17 kronorna vi betalade! heh. Nu är jag fan röd som en kräfta som vanligt.. kanske skulle använt solkräm idag?, jaja det blir brunt&fint sen iaf :) Nu måste jag sova eftersom jobbet kallar imorgon, första dagen på detta sommarlovet, känns inte precis lockande, men pengarpengar! Kanske drar ner till stranden efter jobbet, om Jenny&Annie vill ha dit mig, hm! Inte tid med detta längre, godnatt.

ganska nice pic, by emilia!

(#)

Det gick faktiskt skitbra igår när jag&Linnea jobba, båda mådde bättre så det var riktigt trevligt faktiskt (: tjänade ju pengar så! Nu har vi varit och hämtat Linnea.. Sa packa sakerna sen drar vi fan till stranden eller siiimba! Härlig dag, ching!

dagen efter midsommarafton typ.

Kvällen igår var bra, jag hade roligt iaf :). Jag&Sanna var hemma runt fem, vaknade halv elva idag.. kunde fan inte somna om! Nu mår jag skit!!!!!!!!!!!!!! Ska jobba klockan tre med, döda mig?

Midsommarafton!

Det ska ju vara fint väder på denna dagen, hoppas det kommer snart! Nu blir det att hjälpa till lite här hemma eftersom det kommer gäster ikv, sen vid två är det firande ute i Skummeslöv som vanligt! :) Sen hem och fixa&trixa, vid 7 kommer gästerna hit så det blir att äta med de och sånt som faktiskt är skoj! Sen kommer Sanna hit så kanske vi fixar oss lite till, sen tar vi cyklarna hem till Jenny och hämtar henne sen mot våxtorp! Känns som att det kommer bli en härlig midsommar! bye :))))

Bilden på boysen sen igår, eftersom Jenny tjatar ;; hehhe.

sol, yesyes.

Jag&Jenny körde moped i till Laholm för att sen ta bussen till Halmstad! Det var mycket folk där faktiskt, handlade lite iaf.. svarta shorts, vitt linne, grön tunika, jeans skorta, blommigt linne, två ringar och en klocka! Vi åt världens godaste mat med typ, på nudelbaren! (y) Innan vi skulle åka hem köpte vi jordgubbar och choklad, satte oss i solen där chokladen smälte och det var skitgott att doppa! Bussen kom och vi drog hem!
Nu har jag precis druckit kaffe med Gunilla, ska leta upp en bra tidning och sätta mig i solen nu! ching (mp)

high five - häng den

Jag gillar den ;;

sova, jatack!

Var och kollade fotboll med Jenny&Sanna idag, riktigt mysigt! Pappa&Gunilla kom hem från deras semester ikväll med, 'det var roligt när dom åkte, men det blev tråkigt när dem kom hem' haha!
Nu har jag precis duschat, ska föna håret snart.. sen blir det att kolla på 'Starstruck' med Annie yey! Ställer klockan på halv 8 eftersom jag&Jenny ska åka till Halmstad imon, inte för att har så mycket pengar men vafan får hushålla lite tills man får lön, får inte det förän den 25 juli dock, men lite på lördag eftersom jag&Linnea ska jobba på en fest då (y) nu hinner jag inte skriva mer onööödigt, bye!

Lite roliga bilder på mig&Annie nu, hahahah!

tisdag!?

Ja man håller ju fan knappt koll på dagarna längre! Igår blev det tältning hos Emilia, det blev en mycket trevlig kväll tycker jag, mkt prat%skratt! mössan ;; Somnade på morgonkvisten och gick upp på morgonkvisten, alltså inte mycket sömn för oss.. Är på ett jävla humör nu kan man ju säga! Har inte gjort ett skit idag faktiskt, sjukt sleten! Ikv kommer Jenny iaf, eller ah snart hoppas jag! Ska spela lite GH med Linnea med nu, bye. + att jag är förbannad på blogg.se för det inte går att lägga upp bilder, fattar fan inte varför.. jag&Annie som tog så jävla roliga bilder idag, snyft!

Sockensvängen, jao!

Okej gårdagen var väldigt blöt av allt regn men vafan ganska livat ändå, jag hade roliiigt iaf! :) Var först hemma hos Sara G, åt lite gott & drack! Sen började vi cykla mot Kornhult för det första stoppet, regnade lagom mkt men vi klarade oss, eller vi fick våran korv iaf! Sen cyklade vi inom Hallänningarna för att köpa choklad som vi åt på vägen ner till Hishult där man fick hamburgare gottgott, var kvar där ett tag och snackade med folk&så, sen cyklade vi vidare till Sara G, var där ett tag sen kom Andre's pappa och körde oss till Knäred, sten tuff bil asså! Åt lite pizza och gick lite runder, vi ringde sen taxi som tog oss tillbaka till Hishult, där alla nu var samlade för festen på kvällen då.. var väl trevligt :) När vi skulle hem drog jag, Jenny&Annie på oss massa kläder för att sen cykla mot Våxtorp, gick som tåget asså, när vi väl var framme hos Annie i Våxtorp bestämde jag&Jenny att vi cyklar vidare hemmåt! Så vi tog av oss jackorna för det var VARMT och sen cyklade vi vidare! Lämnade Jenny hos sig och jag cyklade vidare hem till mig.. tog ungefär 1 timma och 40 minuter från Hishult till Skottorp, riktigt stolta var jag&Jenny när vi cyklade asså haha! Väl hemma tog jag mig en banan& en cola, satte mig i sängen och pusta ut! När jag hade sovit en timma ringer Linnea och säger att jag ska öppna för henne, då hade hon med cyklat hem.. fast bara från Vallberga då, klenis! Sen somnade jag om, vaknade vid 12 idag när pappa kom in och sa att de skulle dra! Ska bli så jävla skönt utan dem ett tag asså, puh! :D Denna veckan hoppas jag det ska bli riktigt fint väder, kanske inte blir så dock? Men hoppas, sista veckan jag är ledig innan jag ska jobba som satan, satt och skrev in alla datum med Linnea&Emelie innan.. det kommer bli ett jobbigt lov om man säger så! :/ JaJa, ikv ska det blir god mat & filmer med mina systrar! PUSS! :) <3

'Cykla?' - Ja, förfan!

Klockan är 00,50.. Jag mst sova för att orka med dagen iiiiimon! Sockensvängen med min snygga cykel & de bästa folket! Blir att cykla hela dagen rättare sagt, och natten ;) heh.
Cyklade till Laholm idag med Marina med, snacka om mycket cyklande för min del asså! Vi köpte godis på GodisBussen! Först idag till Laholm och imon runt i Hishult/Kornhult! Jag är peppad till 10000 vafan. Jag och Annie red igår med, är man ju nästan tvungen att skriva! Sjukt kul var det iaf, 1 gång i veckan nu! YesYesYes!

JAG ÄLSKAR SOMMARLOV VILLE JAG BARA MED SKRIVA!

stranden..

Vaknade prick 12, ganska coolt! Gick upp och då hade Emelie gjort pasta sallad, perfekt! Sen kom Jennygumman hit, vi drog med moppen till Laholm för att lämna hennes mobil, trevligt folk på det stället asså ;-) haha. Sen till Mc donalds, det hände mkt på vägen dit&där, ha-ha! Sen hem till mig och vidare ut till stranden där Annie&Louise var, självklart ramlar jag&Jenny med moppen... hehe men det gick bra iaf, såg roligt ut enligt Annie hahaah! Sen körde jag och Jenny hem hit för att grilla med min familj och min Farmor&Farfar, även Sofie Axelsson kom! Jag, Jenny, Linnea & Sofie bestämde oss för att dra ut till stranden och glida lite, hög musik och härliga tjejer är trevligt som fan :) Men när vi skulle köra hem händer det.. VI FASTNA! Snabbt ut ur bilen och börja putta, men tror ni det gick eller? Svar: NEJ! .. vi puttade&puttade, två tjejer kom förbi och hjälpte oss, den ena ringde sin pojkvän som kom och försökte dra med sin bil, men fan heller! Vi hade satt oss i skiten bokstavligen talat! Vi fick alltså ringa en bärgningsbil som fick komma.. var på stranden i ungefär 2,5 timmar, men ja roligt hade vi iaf.. fast att betala 1200 känns lite jobbigt dock (n) Jaja, Sitter på Linneas rum.. hon ligger jämte och snarkar som en liten gris, fast söt är hon! Annie sitter på mitt rum nu, vi ska kolla Isprinsessan, thih! Imon ska jag upp tidigt, olja hela våran ute altan och balkong & skit, hm roligt? Svar: nej!
NATTI!
Det är fan inte lätt när det blir svårt, men Sofie var så söt &
hon är ändå Sveriges härligaste bilförare, htihihihihihihihih!

HÖÖÖÖGT ÖÖVER ÄNGARNAAA!

Ja fyfan nu är det sommarlov, känns verkligen inte så asså! Den sista veckan i skolan var den bästa i hela skolans historia enligt mig! Jag komme sakna våxtorp, SOMFAN! De som går kvar, ta vara på det.. den tiden kommer man aldrig få tillbaka, även fast det kanske inte alltid var bra så kommer jag sakna det!
Klassresan var hur kul som helst ~ Klassfesten var jävligt rolig faktiskt ~ Balen var fan härlig, alla var så fina, åhåhå! ~ Skolavslutning, helt sjukt att vi slutade 9an.. ~ Kvällen var roooolig, först med Jenny, Martin, Wiktor & Simon, helt sjukt roligt hade vi :D Sen vidare till Karsefors som var trevligt!
TIDEN I VÅXTORP, OCH TIDEN MED MINA BÄSTA VÄNNER KOMMER JAG FAN ALDRIG GLÖMMA! <3
Nu är det jävla sommarlov, jag sitter och lyssnar högt på 'timoteij' ganska sjukt men vafan jag gillar det! Detta sommarlovet ska fan bli det bästa, vi tjejer ska umgås riktigt jävla mkt.. sen drar alla till olika skolor! Och jag vet att det inte kommer blir som förr, så hoppas ni hjälper till nu att få det bästa sommarlovet!

Lite bilder nu sen sista veckan!

härliga bilder från klassresa, klassfest, bal & avslutning! PUSS!

söndag, igen.

Jahapp, söndag igen nudå! Helgen har varit braaaa. Fredag var det marknad&så, varmt som satan kan man lugnt säga! På kvällen var vi tjejer hos Sanna, trevligt! Ja man skrattar och är sura med er, ppft! ;) Igår var jag&Annie på stranden och jobba på brännan, fifan! :D hehehehe! På kvällen kom Johannababy till mig, vi cyklade till Skummeslöv och köpte glass & satt på stranden, när vi kom hem ringde Simon&Marcus, så vi drog med dom ett tag! :) körde moppe med växlar, fyfan va stolt jag var :D skickade sms till Annie dirre, hahahaha! (y) hälsade ju på hemma hos lille simon o med ;), Sen till Simon och kolla film&så! Kallt som satan när vi körde hem kan man sääääga!
Jaja, Annie ringde och väckte mig idag.. helt sjukt att HON väcker MIG, bruka vara tvärt om! haha. Ska städa mitt rum nu, sen åka och handla skor! Och fira min kusin ikv! GÖTEBORG IMON MED KLASSEN!!! *gilla*
Min tå blev opererad för tre dagar sen, men tror ni det gör ont, svar: NEJ! & det är jag glad övet! ching!

Ja, min tå såg ut såhär.. haha.

Min härliga bränna, buhu!