GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!!!!!

Sista jobbdagen idag för mig, riktigt jävla skönt asså! :-D Efter jobbet frågade pappa om jag ville åka med honom till Ängelholm, han sa att vi kommer ju inte träffas nu på längre så du kan väll följa med! Klart jag åkte med :-) Sen när vi kom hem var det grillat, riktigt smarrigt! Jenny kom och åt med, sen började vi röja på mitt rum, massa skit som slängdes och nu är allt på plats, riktigt nice blev det. Jag gillar det iaf ;;
Nu ska jag nog börja packa lite kanske... fundera på hur jag ska börja typ! Men ah löser vääl sig, ska nog vara uppe ganska länge inatt känns det som, fixa musik till mobilen och sånt! FÖR IMORGON ÅKER VIIIIIII! Montenegro.. sol&bad, nicenicenice! Imorgon ska jag iaf sova ut, äta god middag sägs det, sen åka och handla saker till resan, sen till affären där Jenny jobbar för att säga hejdå..... usche! Men vi kommer hem som sagt. Klockan sju imon drar vi till tåget, yes! ;>


Delen av mitt rum jag fixade till lite, mkt skönare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0