okeeeeeeeeeeeeeeeey, nice helg.

Varje gång innan jag bloggar kollar jag alltid 'era' bloggar, men brukar ni uppdatera.... nej inte ofta! :/ vi skulle skriva mycket nu ju när vi går på olika skolor som vi sa! kör nu.
Helgen har varit riktiigt bra, i fredags var jag med jenny&felix ju :-) , igår var jaag inte alls pigg på att jobba, men det var ganska roligt faktiskt, men var lagom trött när jag fick skjuss till Vallberga, Jenny&Felix mötte mig och vi gick dit, det var niiiice! ;-)
Tog ju lite tid för mig innan jag hittade någon som kunde köra hem mig, men åkte med Jimmy sen! Körde och lämnade SimonO i Laholm, sen SimonN i Mellbystrand och sen skulle Jimmy sladda och ha sig, men sen kom jag hem till slut halv fyra, yes! Somnade innan jag lagt mig i sängen kändes de som! haha.
Vaknade vid tolv idag.. förkyld&ont i halsen! BLÖ.
Nu ska jag fortsätta ligga i världens skönaste säng, kanske kolla någon film.. ja. Kanske blowla med familjen sen..' för att göra något kul tsm' hm... Ska till Jenny&Felix ikv tror jag! Får inte glömma packa heller, läger imon med sp10t! Vill verkligen inte att du bytar. bye.

Kommentarer
Postat av: EMILIA

hahah kul att vara med jenny&felix? ;-)

kul att hon sa att vännerna gick före och så tvingar hon dig att vara med han med om du vill träffa henne. Hmm.. Aja, spelar inte mig någon rolL! :)



och gällande det andra, vi får se nu hur det blir på lägret okej, men trivs verkligen inte óch du förstår ju varför :| aja pussss! <3

2010-08-22 @ 15:11:08
URL: http://emiliapalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0