trist

Okej, skolan har börjat.. vet inte vad jag ska tycka! Emilia klagar, &jag blir sur! :/ På Måndag-Tisdag är det läger iaf!
Igår när jag hoppade av bussen gick jag ner till apoteket, där Gunilla va. Sen gick vi till bokhandlen och köpte en kalender till mig! Hämtade upp Linnea och sen till Willys.
När jag kom hem kollade jag&Linnea roliga filmer på datorn, rikigt kul :-) Lagade mat sen, pastasallad som blev riktigt jävla goooood!
Jenny ringde sen så jag drog till henne, felixpelix var också där :-) Kollade oc, snackade skit och åt kladdkaka! Riktigt bra kväll, tack! :-)
Nu ska jag ner och äta frulle, klockan 2 blir det jobb fram tills kvällen/natten! blö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0