fyfan

Jag är sjuuuuuuuk, jag brukar aldrig vara sjuk.. åh sug! :/
Det var när jag hoppade av bussen i Skottorp som jag blev helt yr när jag cyklade, det kom förkylning och halsont. Även huvudverk, sjukt :o Jag och la mig när jag kom hem, sov i 3 timmar.. Annie väckte mig för det var idol, satt där och hängde med huvudt! 
Nu har jag precis skickat mitt arbtete över till Michaela, vi har ju stadsguidningn imon :/ missar det! Fast gör fan inte mig så mkt, det är den jobbigaste dagen i skolan med, slutar 16,10 BLÖ. 
Nu ska jag fan gå ner och ta något att dricka, VATTEN! Sen ska jag sova, känner mig helt död. Imorgon blir det att kolla Anna Pihl hela jävla dagen, längtar lite faktiskt! jaja, sovgott.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0