nice helg

Bra helg faktiskt, Fredag firade vi Emelie som fyllde 19! :-) gäster&vänner! Började jobba i lördags klockan 8-12,30 som var helt okej! Sen kom jag hem och duschade, pappa&jag körde och hämtade Lina&Emilia sen vidare till HULT, där sofiiiiie bor! Lagade käk och fiiiixa! (: Sen drog vi till Isak på förfeeest, trevligt! Sen fet taxi till KARSEFORS! fan en riktigt rolig kväll med några minus, annars var det nice! :-) Åkte hem med Linea&Emilia till Emilia, sov där... efter mkt babbel och popcorn! Pappa hämtade mig halv nio i morse och körde mig till jobbet, jobbade till två så helt okej ;;
Var hos jenny innan, felix med (: Fan snacka och bara va med er är bra! Fint brev skrev jag med, hihih! Nu kollar jag Mamma Mia med Linnea&Annie, de andra drog! Sen ska jag sova, tagga GRÖNKULLA Emilia :-D

Kommentarer
Postat av: jenny

det var väldigt roligt att du kom sofie!

älskar dig bästa vän!<3

2010-09-13 @ 20:34:43
URL: http://jennnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0