söndag.... som vanligt typ!

Grym helg.. enligt mig :) Jag&Emilia i fredags kväll, fan va kul vi hade! brillorna ;; hihi baby. Lördagen då, var så jävla skön :) Gjorde inget vettigt över huvudtaget fram tills kvällen, drog till Emilia och senare kom Amanda med! Vi fixad oss och drog sen vidare till Mästocka..... som verkligen låg i skogen, men vi kom rätt :-D Hade en riktigt jävla rolig kväll asså, tack Amanda&Emma! (((((:
Idag har jag tagit det lugnt, var hos Jennypenny ett tag, lirade pingis, drack massa kaffe hade det brarbarba! PUSS, + kanske kan dra till Munka i veckan? Vi får se.
Var sen och tränade på Friskis&Svettis, NICE assså! Nu har jag duschat och ska springa ut till TV'n, snart är valet klart, MODERATERNA i i mitt hjärta! <3

Kommentarer
Postat av: Annie :D

Haha :D Moderaterna suger, lilla du <33

2010-09-19 @ 22:29:22
Postat av: jenny

du är brabrabra :D bästa!<333

2010-09-20 @ 21:10:43
URL: http://jennnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0